Fansub.hu fejlesztői napló I.

by - 18:31


Miután órákat keresgéltem, hogy ki milyen animét fordít, meguntam és elkezdtem egy oldalt csinálni, amivel az AnimeAddicts által hagyott űrt szeretném majd betölteni. A nagy terveket félretéve első körben nem fog tudni mást, mint megkeresni, hogy adott animét ki fordít és hogyan áll vele. Illetve lehet majd beküldeni állapotinfókat és animéket.


Egy kis háttérsztori: Évekkel ezelőtt az AnimeAddicts oldalán mindent meg lehetett találni az anime feliratokkal kapcsolatban és az egyéni fordítók még fel is tölthették a felirataikat, nem kellett saját oldal, nem kellett megtalálni az anime után érdeklődőket és a fordítók könnyen megtalálhatták, hogy mi az ami szabadon fordítható, vagy mi az amit már lefoglaltak. Ha valaki nem talált feliratot egy animéhez, írt a fórumba és a sok csapat és egyéni fodítók is azonnal láthatták mire van igény. Nos ez eltűnt. Sajnos. Hiába próbált meg mindent az AA és sokan mások, mindig vannak akiknek nem tetszik valami. Röviden, megszűnt ez a lehetőség. 

A napokban mikor próbáltam megnézni milyen új animék vannak, mihez vannak új fordítások, mihez szeretnének az anime rajongók feliratot, órákat vesztegettem el az AA, a Google és különböző fordító csapatok oldalain és fórumokon, közel nulla eredménnyel. Nos, meguntam és lusta programozó lévén, inkább gondoltam készítek egy oldalt.

A fansub.hu először egy egyszerűbb webapp lesz, kevés, ám annál hasznosabb funkcióval. Későbbre viszont sok minden tervbe van véve. Jelenleg kész egy egyszerű anime listázó. Az adatok még statikusak, de hamarosan át kerülnek adatbázisba. Utána jön a keresés, szűrés, lapozás. Utána a státusz változásról bejelntés és a beküldési lehetőség.

És pár fontos email cím:
idea@fansub.hu: ide jöhetnek a jó ötletek (funkciók, design...)
bug@fansub.hu: ide jöhetnek a visszajelzések, hibák, észrevételek
admin@fansub.hu: akit szeretné fejlesztés közben tesztelni a weblapot az itt jelentkezhet, illetve ide jöhet minden egyéb levél.

Nézd meg ezeket is!

0 megjegyzés